dag 7 hotel queens garden - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu dag 7 hotel queens garden - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu

dag 7 hotel queens garden

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Hester en Nienke

01 Mei 2014 | Bonaire, The Bottom

Vandaag liep Hester een dagje mee bij het hotel Queens Garden, bedienen, rekening opmaken, afdrogen. Ook weer erg leuk en leerzaam. Els en ik hebben vanmiddag een mooi trail gelopen langs de onbebouwde oostkust van het eiland. Weer prachtig regenwoud, flink klimmen en dalen maar dat is hier overal zo!
Als fraaie beloning mochten we daarna zwemmen in het infinity zwembad van de italiaanse buurvrouw. Hester zag op de terugweg een kolibri nestje in de oleander struik. Nog 1 dagje en dan zullen we terugreizen met een enorme koffer vol met prachtige plaatjes en herinneringen. Els is weer heerlijk aan het koken terwijl de zon in de zee zakt!
Ps. We lezen de reacties met veel plezier!

• 02 Mei 2014 - 06:09

Opa De Lange:

Voor Hester.gefeliciteerd.Wie kan er nu zeggen dat hij op Saba een potje breken kon
    (mocht).Een unicum.
    Voor nienke.Zou je op Saba geen filiaal van Careerguide kunnen stichten.
    Daar is vast veel belangstelling voor.

• 02 Mei 2014 - 09:49

Ard:

Euh, een infinity zwembad? Ik dacht in eerste instantie dat je daar eindeloos rondjes in kon zwemmen maar Google heeft me gelukkig de juiste uitleg gebracht.

Vandaag met de archeologen op pad? je programma is lekker divers Hester :-)

• 02 Mei 2014 - 09:59

O/ma:

Hester,jij bent toch wel de bioloog van onze kleinkinderen en een superspeurneus!Leuk!
    Nienke,ik ben jaloers op je mooie wandelingen tussen de prachtige planten,inderdaad vaak onze kamerplanten kingsize,ik geniet daar in Spanje ook altijd zo van.
    Geniet nog van de laatste mooie dag!!

• 02 Mei 2014 - 10:14

Marian Boer:

Wat een prachtige foto's, wat is het daar mooi. Leuk, dat jullie ons zo mee laten genieten.

• 02 Mei 2014 - 21:57

Marjolijn:

Wat een heerlijke reis en leuke ervaring ook voor Hester. Wij zitten inmiddels in zeer regenachtig Venetië.