aangekomen op saba - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu aangekomen op saba - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu

aangekomen op saba

Blijf op de hoogte en volg Hester en Nienke

24 April 2014 | Bonaire, The Bottom

Na een lange dag reizen aangekomen op saba, waar Els en Gied op ons stonden te wachten, wat kan ik zeggen, zo'n prachtig eiland, oleanders langs het weggetje, idyllische huizen, de hartelijkheid van Els en haar man, hun huis geplakt tegen de berghelling met een geweldig oceaanzicht, we zijn er een beetje beduusd van en onder de indruk. Internet is hier vrij brak dus we moeyen naar even kijken hoe het posten gaat. Nu eerst maar eens goed slapen, op deze droomlokatie met de geluiden van het regenwoud achter ons als nachtmuziek...

• 25 April 2014 - 07:42

Opa De Lange:

Een pak van ons hart dat jullie veilig aangekomen bent. Ma flirt nog steeds uitgebreid met
    Dr Meniere en wordt dus alleen al duizelig van jullie plaatjes van new york.
    Gisteravond hier zwaar onweer met 20 mm regen gehad.
    Maandag Asbestsanering.
    Veel plezier op Saba en pas goed op Hester.

• 25 April 2014 - 08:58

Ard:

Zo'n welkomstcomité wil toch iedereen :-)

• 25 April 2014 - 11:32

O/ma:

mooi,dat jullie er zijn,met een klein vliegtuigje lukt het ook.
    zeker lekker geslapen na de champagne?
    Geniet maar lekker verder,groetjes,M/P.