dag 5 schilderen in cove bay - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu dag 5 schilderen in cove bay - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu

dag 5 schilderen in cove bay

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Hester en Nienke

29 April 2014 | Bonaire, The Bottom

Doe jij het vandaag maar moe :-). Vandaag was Els haar dinsdagochtend schilderclub in Cove Bay. Schilderen, zwemmen, snorkelen, allemaal mogelijk op dezelfde lokatie. Zo'n atelier treffen we niet gauw weer.... Zie fotos!
We hebben ons toegelegd op wat we in het water zagen: vis!
Daarna door de Tide pools gelopen, uitlopers van de vroegere lavastromen, wat hele bijzondere rotsconstructies oplevert. Door het grklauter kon ik maar 1 fototoestel menemen dus die fotos moeten nog even wachten. Op de terugweg lag een grote leguaan op de weg ons op te wachten, die zolang je er tegen praat, graag poseert!
Tot slot kregen we bij de buren van Els en Gied, schilderes Heleen Cornet en gaar man Tom, een rondleiding door huis en ecotuin, een complete installatie met bakken vissen, water doorlopend naar moestuin op lavasteentjes en weer omhoog gepompt door een bak kroos weer naar de vissen. Op dit eiland is de watervoorziening natuurlijk een issue!
Nu komt het heerlijke eten van Els weer op tafel, we komen 10 kilo zwaarder terug! Morgen gaat Hester met kidsexcursie de berg op als stagedag.

• 30 April 2014 - 11:01

O/ma:

fijne dag weer geweest voor jullie.en wat een mooie kunstwerkjes gemaakt,knap!!
    geniet van deze dag!.en vooral van de lekkere temperatuur!
    groetjes uit een koud ,waterig Harderwijk