dag 8 afronden - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu dag 8 afronden - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu

dag 8 afronden

Blijf op de hoogte en volg Hester en Nienke

02 Mei 2014 | Bonaire, The Bottom

Vandaag nog ff moe, morgen zal hessie wat schrijven, we moeten toch aardig wat uurtjes wachten.
Hester is met de archeoloog en geoloog op pad geweest, Els liet me nog stukjes mooi Saba zien, zie fotos. Aan het eind van de dag weer in het geweldige zwembad van de buuf, en zochten we een prachtige collectie mola's uit Els haar unieke collectie. Met het verhaal erbij zo bijzonder! Ik hoop er thuis iets mee te kunnen maken!! Morgen om half zes op en dan moeten we afscheid nemdn van dit prachtige eiland en deze lieve mensen, Gied en Els die werkelijk alles hebben gedaan om ons een onvergetelijke tijd te geven!

• 03 Mei 2014 - 02:42

Opa De Lange:

Slaap,dames,slaap
    In Holland schijnt de maan
    En ard die is al slapen gaan
    En opa gaat er achteraan
    Slaap,dames,slaap
    Welterusten

• 03 Mei 2014 - 09:38

Ard:

Hopelijk houden jullie het een beetje vol met die lange wachttijden! Het ontvangstcomité is zich hier al aan het voorbereiden.

• 03 Mei 2014 - 10:55

Marian Boer:

Goede thuisreis!

• 03 Mei 2014 - 16:26

Marjolijn:

Hopelijk is de reis voorspoedig verlopen. Wij zijn gisteren doorweekt aangekomen in Venetië, maar nu is het gelukkig beter weer. Tot gauw! Liefs van ons.