dag 6 werken bij Sue - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu dag 6 werken bij Sue - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu

dag 6 werken bij Sue

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg Hester en Nienke

30 April 2014 | Bonaire, The Bottom

Moe was een beetje moe, vandaag Hester weer.
De kidsexcursie van vandaag ging niet door. Ik kwam bij het kantoor aan wanneer de kids de berg alweer afkwamen. Geen ramp volgens Sue, want het enige wat de kleine wandelaars hadden gedaan was schreeuwen, gillen en van de berg af glijden op hun teenslippertjes. We zijn daarna begonnen met het snorkelhok uitruimen en Sue heeft laten zien wat zij de kinderen op school leert wanneer zij hen bezoekt. Leuke presentaties gezien en boekjes meegekregen. Om drie uur was ik klaar en hebben we een ritje door de buurt gemaakt. De etenswaren worden hier op woensdag massaal geleverd, dus iedereen moest boodschappen doen waardoor het voor het eerst 'druk' was op de weg. 's Middags/avonds weer lekker uitgerust, lekker gegeten en nu weer lekker naar bed (:

• 01 Mei 2014 - 07:18

Opa De Lange:

Ja.ja.de oude dag komt met gebreken!
    Als troost ligt er voor haar als ze thuis komt een fd met een verhaal over
    Quilten met Italiaanse zijde. Heel erg mooi.

• 01 Mei 2014 - 10:39

Ard:

Mooi dat er weer te eten is op het eiland :-) Hebben de bewoners ook hun eigen moestuintjes voor als de boot pech heeft, of eten ze dan een week uit blik?

Veel plezier vandaag in het willie-en-max-hotel!

• 01 Mei 2014 - 18:43

O/ma:

Je was weer actief Hester.Schrijven doe je ook leuk.iets voor later?Een mooie roman of zoiets?
    Groetjes vanuit een zonnig H.