dag drie beklimmen van de vulkaan - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu dag drie beklimmen van de vulkaan - Reisverslag uit The Bottom, Bonaire van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu

dag drie beklimmen van de vulkaan

Blijf op de hoogte en volg Hester en Nienke

27 April 2014 | Bonaire, The Bottom

Vandaag gingen we de berg op, maar niet nadat Hester een ontbijtje op bed had gekregen. Ze zorgen hier ontzettend goed voor ons! En zo bracht Els ons ook een stukje de berg op zodat het nog maar een uurtje lopen zou zijn. Steile trappen wel te verstaan. We moesten telkens even rusten maar hadden gelukkig onze 'dat zijn nederlanders' bergachoenen aan en een stok. Zo bereikten we de top en konden tussen de mistvlagen door genieten van prachtige vergezichten. De afdaling tussen de megagrote kamerplanten was ook heel bijzonder. We zagen slangen, hagedissen een salamander. En onderaan stond trouwe Els ons weer op te wachten. Je kunt hier ook neegens komen zonder auto en er zijn wegen met een hellinshoek van 45 graden, onmogelijk volgens de nl regering maar daar trekt niemand zich iets van aan. Gelukkig zijn er niet zoveel autos op de weg.
Bij thuiskomst konden we heerlijk bijkomen op de veranda met view. Geelzak gedronken, extreem gezond. Maar ach met zo'n uitzicht knapt ieder mens op van wat dan ook! Morgen begint Hester aan haar dagje bakkerij dus misschien schrijft zij morgen wel iets!

• 28 April 2014 - 09:19

Marjolijn:

Wat een feest is dit toch! Tenminste, dat lijkt mij! Groetjes aan Els!

• 28 April 2014 - 09:55

Marian Boer:

Ik geniet erg van jullie reisverslag en wat een mooie foto's!

• 28 April 2014 - 10:24

O/ma:

Wat een stoere doorzetters zijn jullie!Prachtige plantenwereld.
    En wat worden jullie verzorgd en verwend.Dank daarvoor van ons en groet aan de lieve gastheer en -vrouw!.

• 28 April 2014 - 10:49

Ard:

Benieuwd welke broodjes Hester gaat bakken! Dat zullen wel geen krentenbollen worden ...

• 29 April 2014 - 02:40

Opa De Lange:

Die Hester. Twee spreekwoorden
    De appel valt niet ver van de boom (bij de schrijfkunst)
    Zoete broodjes bakken kan ze nu ook al.