dag 2 - meer new york - Reisverslag uit Park West Village, Verenigde Staten van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu dag 2 - meer new york - Reisverslag uit Park West Village, Verenigde Staten van Hester en Nienke Smit - WaarBenJij.nu

dag 2 - meer new york

Blijf op de hoogte en volg Hester en Nienke

23 April 2014 | Verenigde Staten, Park West Village

De dag begint hier nog vroeg door het tojdsverschil maar dat is niet erg, om 8 uur liepen we al door central park! Langs het guggenheim, welbekend van de screensaver nu dan in het echt ;-), langs nostalgische central stationhal, naar de ferry. Want als rasechte nederlanders stapten we natuurlijk op de gratis veerboot ipv 25 dollar te betalen voor de speciale cruise ;-). Werkelijk prachtig gezicht op manhattan. Daarna winkeld gezocht langs the high line, een oud spoortraject wat opgeknapt is met mooie uitzichten op druk new york maar geen winkels. Daarom tot slot terug naar times square waar hester dolgelukkig vier verdiepingen Forever21 kon afstruinen. Aangezien er geen forever47 afdeling was, en we ons beiden inmiddels knap moe voelden, op tijd terug in het hotel. Nu gaan we de koffers inpakken, om 3.30 uur brengt de shuttleservice van het hotel
ons naar het vliegveld. Morgenavond rond 17 uur zullen we dan op saba zijn, het is allemaal heel bijzonder. Deze twee dagen zijn geweldig geweest, op naar het volgende avontuur!

• 24 April 2014 - 10:17

Marian Boer:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! Geniet ervan, dit maak je niet ieder jaar mee.
    Lieve groet,
    Marian